Ulotki

W dziale DRUKI REKLAMOWE KTmedia

znajdą Państwo opisy dostępnych usług.

Ze względu na znaczną ilość prac wykonywanych dla Klientów oferta przedstawia podstawowy zakres oferowanych usług.

Jeżeli nie znaleźli Państwo rozwiązania, które Was interesuje w wykazie oferty tu można uzyskać kontakt.

Zachęcam również do odwiedzenia profilu na Facebooku na którym także prezentowane są ostatnie prace.

DRUKI REKLAMOWE K.T.MEDIA

Wizytówki - ulotki - teczki

Wizytówki, ulotki, teczki- pewnie jest, że dobra reklama jest dźwignią handlu. Dlatego też, wraz z rozwojem firmy, warto zainwestować w profesjonalne opracowanie i wydruk firmowych wizytówek, ulotek czy teczek. Jako firma o ugruntowanej pozycji na rynku jesteśmy w stanie zaoferować Ci najnowsze formy i metody reklamy twojego przedsiębiorstwa lub też zrealizować twój pomysł i wykonać go w jak najlepszej jakości;

druk wizytówek

9 najważniejszych powodów, dla których drukowanie ulotek nadal jest niezbędne dla Twojej firmy:

1. Ulotki są opłacalne.

Jedną z istotnych zalet drukowania ulotek w marketingu dla Twojej marki jest to, że jest to jedna z najtańszych strategii marketingowych. Firmy dużo inwestują w te zaawansowane technologicznie, awangardowe reklamy cyfrowe. Reklama cyfrowa owszem jest bardzo popularna, ale fakt, że większość firm nie odwróciła się od tradycyjnej reklamy świadczy o tym, że wciąż jest warta stosowania. Drukowanie ulotek pomoże Twojej firmie w reklamie przy ograniczonym budżecie. Inwestowanie w druk ulotek jest skuteczne i rozsądne, zwłaszcza gdy Twoja firma jest nowa. Nie chcesz wydawać dużo pieniędzy tam, gdzie nie możesz zagwarantować ich bezpiecznego zwrotu. Ulotki są najbardziej niezawodną platformą reklamową, jeśli chodzi o wydatki, a ich skuteczność jest dość wysoka.

2. Ulotki wymagają niewielkiego wysiłku, ale dają duży wpływ.

Marketing wymaga dużej mocy umysłowej. W tworzenie pojedynczych reklam jest dużo kreatywności, dlatego też jest to czasochłonne. Drukowanie ulotek pozwala uniknąć wszelkich badań związanych z grupą docelową. Choć w druk ulotek nadal włożony jest wysiłek, jest on stosunkowo niewielki i ma duży wpływ na odbiorców, co skutecznie przyciągnie ich do Twojej firmy Niewielki wysiłek, który jest wymagany, wiąże się z wykonaniem ulotki, co jest oczywistą częścią. Odrobina kreatywności przy jej tworzeniu sprawi, że będzie wystarczająco atrakcyjna. Możesz pracować nad szablonem i treścią, którą musi zawierać, a nie musi to zabrać wiele czasu. Burza mózgów z agencją reklamową drukującą ulotki z pewnością będzie wartościowa. Poza tym wszystko, co musisz zrobić, to poszukać idealnego miejsca, w którym ulotką przyciągniesz odpowiednią publiczność (Twoją grupę docelową). Pomyśl o miejscach, w których możesz zostawić ulotki dla potencjalnego odbiorcy Twojej reklamy drukowanej ( takie jak kawiarnie, metro, siłownie, szkoły, restauracje itp..

3 Ulotki pozwalają w kreatywny sposób na ukazanie usługi / produktu

Każdy docenia kreatywność i wysiłek. Wiele firm promuje swój produkt poprzez drukowanie ulotek ze względu na jego praktyczność. Kiedy ludzie otrzymują wiele ulotek na raz, stają się obojętni i nie są zainteresowani wszystkimi markami. Potrzebujesz swoich ulotek, aby wyróżniać się w tłumie, aby dotrzeć do potencjalnych konsumentów. Jakość papieru powinna być dobrana i powinna być na tyle chwytliwa, aby ludzie chcieli na nią rzucić okiem.

Przykład ulotki 4 stronnej

4. Zaprezentuj swoją usługę/produkt za pomocą ulotek

Rozdawanie ulotek osobom z uśmiechem na twarzy tworzy spersonalizowaną więź między Tobą a potencjalnym klientem. Będą czuli się bardziej związani z Twoją marką, gdy ich witasz, a życzliwość sprawi, że zaufają Twojej marce. Możesz przekonać ich, aby włożyli ulotkę do kieszeni lub torby, na wypadek, gdyby nie byli zainteresowani ulotką. Mogą przyjrzeć się temu później (np. po zakupach w Twoim sklepie chociażby… ulotkę możesz dołączyć do zakupów np. jako rabat zakupowy)

5. Ulotki przemawiają do grupy docelowej

Reklama cyfrowa może mieć swój własny zestaw unikalnych zalet, ale ponieważ wiele firm zaczyna polegać na reklamach cyfrowych, strony internetowe są teraz przepełnione reklamami.
Ulotki mają tę zaletę, że przyciągają uwagę publiczności. Od kawiarni po sale gimnastyczne, można je pozostawić na wysokości wzroku przeciętnego człowieka, a wiele osób, które po nie sięgnie z dużą dozą prawdopodobieństwa zainteresuje się produktem / usługą.

6. Ulotki są pojemne

Ulotki dają Ci przywilej dodawania tylu treści, ile chcesz. Możesz zamieścić wiele informacji o swojej firmie na jej przestrzeni i nadal przyciągnąć uwagę odbiorców. Kilka chwytliwych słów napisanych dużą czcionką, które podsumowują główny cel Twojej firmy, przyniosą Ci sukces biznesowy w miarę wzrostu liczby konsumentów. Dodanie tak wielu szczegółów na ograniczonej przestrzeni w marketingu cyfrowym lub na billboardach nie jest tak skuteczne, jak dodawanie tych samych informacji w ulotkach. Gdy już przyciągniesz uwagę czytelnika, będzie on zainteresowany dowiedzeniem się więcej o marce. Możesz zamówić również ulotki składane, gdy potrzebujesz więcej przestrzeni na informacje, które mają znaleźć się na ulotce.

7. Ulotki mogą zawierać zachęty

Dodawanie zachęt do ulotek, takich jak rabaty lub kody kuponów, z pewnością przyciągnie uwagę wielu ludzi. Kto z nas nie lubi obniżonych cen i kuponów? 🙂 ludzie z chęcią skorzystają z rabatu, który oferujesz, nawet jeśli ograniczysz swoją ofertę. Możesz złożyć propozycję przyznania rabatu szczęśliwym pierwszym 20 osobom, które skorzystają z określonego kodu rabatowego.

8. Ulotki pomagają monitorować kampanię marketingową

Chociaż ulotki mogą brzmieć jak tradycyjna strategia marketingowa, która sięga dawnych czasów ona również uległa ewolucji. Nadal możesz śledzić sukces swojej kampanii za pomocą ulotek. Kody kuponów, które umieszczasz na ulotkach i plakatach, są doskonałym sposobem monitorowania, jak przebiega Twoja kampania marketingowa i co możesz jeszcze zrobić, aby ją ulepszyć. Dostarczenie niestandardowych adresów URL i kodów QR pomoże Ci również śledzić postępy sprzedaży Twojej firmy, które są zwiększane za pomocą ulotek.

9. Ulotki są ekonomiczne i szybkie w produkcji

Inne formy marketingu wymagają dużo czasu na planowanie i przygotowanie strategii. Przekonanie wszystkich członków zespołu i zebranie ich pomysłu w jedno bywa czasochłonne. Ulotki są stosunkowo łatwe do wyprodukowania. Wszystko, czego potrzeba do drukowania ulotek, to profesjonalna agencja reklamowa, który pomoże Ci zaprojektować ulotkę z uwzględnieniem potrzeb Twojej firmy. Następnie pozostaje tylko wydruk ulotki. Gdy projekt graficzny ulotki jest już gotowy warto go zapisać lub poprosić o to agencje reklamową. Nawet jeśli zabraknie Ci broszur, zawsze możesz wydrukować ich więcej. Wykonanie ulotki jest kluczowym krokiem.

10. Podsumowanie

Firmy poszukują wielu sposobów na promocję swojego produktu/usługi. Druk ulotek to skuteczna strategia marketingowa, która nie wymaga dużych nakładów finansowych i nie wymaga dużego wysiłku. Ulotki pomagają również dotrzeć do właściwych osób, dzięki czemu potencjalni klienci mogą dowiedzieć się więcej o Twojej marce. Są proste i łatwe w przygotowaniu. Z pewnością przyniosą zainteresowanie Twojej firmie, ponieważ liczby konsumentów Twojego produktu czy usługi będą stale rosnąć. Drukowanie ulotek pomoże Ci dotrzeć do właściwych odbiorców i przyciągnąć zainteresowanych klientów.

Zleć zaprojektowanie ulotki reklamowej profesjonalnej agencji.